Sunday, November 7, 2010

TESTIMONIAL PENUH

Nama
md ali b. osman
Negeri
n. sembilan
Topik
kopi radix, madu dan minyak herba
Tarikh Di Hantar
2007-11-24 08:11:53
Email
mdaliosman@gmail.com
Testimoni
assalamualaikum. saya telah mendengar beberapa kali bahawa jika demam minum kopi radix 2 sachets.pagi semalam anak mulai saya panas badannya, bila tengahari panasnya bertambah. isteri saya mencadangkan supaya bawa ke klinik. saya syorkan supaya minum kopi radix 2 sachets dan campur dengan madu. Alhamdulillah panas badannya semakin menurun dan tiada lagi panas sebelum waktu maghrib. peristiwa ke dua pula ialah ketika anak saya terkena sengat lebah di kampung (ipoh) pada malam hari ketika majlis pernikahan adik ipar. oleh kerana tiada minyak herba saya menyapu minyak panas. keesokan paginya dia mengadu masih sakit. saya pun membeli minyak herba di cawangan ipoh raya dan menyapu di kakinya. Alhamdulillah petangnya kakinya tidak sakit lagi dan boleh berjalan seperti biasa. semoga hpa terus berkembang dan di rahmati Allah.


Nama
mohamed jamil ralib
Negeri
perak
Topik
kopi radix
Tarikh Di Hantar
2007-12-16 05:12:42
Email
jamilralib@yahoo.com
Testimoni
melegakan sakit sendi lutut dan cergas waktu petang walaupun sebelah pagi kerja kebun. Sebelum ini keadaan sebaliknya.terima kasih BPA.


Nama
RAHMAT BIN MOHD JUNID
Negeri
SELANGOR
Topik
AL-HIJAMAH
Tarikh Di Hantar
2007-12-11 10:12:39
Email
hpa2u_.yahoo.com.my
Testimoni
SEBELUM SAYA MENJADI AHLI HPA ,SAYA MENGHADAPI SAKIT KEPALA YANG TERUK.KALAU TERKENA HUJAN,LAMBAT MANDI,DALAM MASA 2@3 jam ,maka sakit kepala akan datang.kalau tengah malam maka esok hari,,,,,mc lah.tetapi apabila saya mengamalkan kopi radix,tuju angin,pelawas serta teh herba ,dan disulamkan pula dengan berbekam(al-hijamah).alhamdulilah sakit kepala sudah berkurangan dengan banyaknya.sekarang ini saya pula yang melakukan perawatan.


Nama
md. ali b. osman
Negeri
n.s
Topik
minyak but-but
Tarikh Di Hantar
2007-12-09 01:12:44
Email
mdaliosman
Testimoni
assalamualaikum. saya telah memperkenalkan pada seorang teman minyak but-but untuk anaknya yang mengalami semput dan selalu batuk pada waktu malam ketika tidur. Setelah beberapa hari saya bertanya semula keberkesanannya tapi jawapannya sama sahaja. Oleh itu saya telah menyuruhnya memberi anaknya minum sesudu kecil minyak but-but dan sapu di dada. Alhamdulillah dengan hanya dua kali minum minyak but-but kini hampir sebulan lebih anaknya tidak lagi mengalami semput dan batuk-batuk lagi di malam hari. Terima kasih pada produk HPA.


Nama
shamila binti mat saad
Negeri
pulau pinang
Topik
set bersalin
Tarikh Di Hantar
2007-12-04 17:12:43
Email
sahuan.ridzuan @yahoo.com
Testimoni
saya baru saja selamat melahirkan anak pada 26.08.2007 yang lalu. teman menyarankan supaya saya mengunakan produk hpa semasa dalam berpantang. melihat dari harga yang berpatutan dan barangan yang cukup sempurna untuk orang dalam berpantang. saya telah tertarik untuk mencuba produk hpa. alhamdulillah ! sekarang perut saya tak buncit, badan menjadi ringan dan ramai rakan yang terpesona dengan tubuh saya. ramai kenalan yang menyatakan saya seperti bukan seperti baru melahirkan anak dan berpantang. wajah saya ceria dan lebih bersemangat untuk meneruskan kerja harian saya.


Nama
Gata Wrisnidjati
Negeri
Singapore
Topik
Kopi Radix
Tarikh Di Hantar
2007-11-20 20:11:50
Email
iswidodo@yahoo.com
Testimoni
Adik saya di Indonesia (Semarang /Jawa Tengah) mencoba minum kopi Radix yg menurut temannya dapat mengurangi berat badan...ternyata berat badan adik saya itu berkurang, tapi dia susah mendapatkan kopi tersebut di Indonesia dan minta tolong saya untuk dibelikan di Singapore....Dimana saya bisa beli di Singapore? Thanks

Sebarang pertanyaan boleh bertanya kpd kami..(",

Nama
ROSJULILA BT HUSIN
Negeri
JOHOR
Topik
HERBA HPA UNTUK ASMA & SEMPUT
Tarikh Di Hantar
2007-11-19 08:11:57
Email
radixros@yahoo.com
Testimoni
Assalamualaikum, disini saya bersyukur kepada Illahi kerana setahun pengamalan Kopi Radix,Evergreen Centella,Mega 3Kapsul dan Minyak but-but dapat mengubati penyakit saya iaitu semput.Setahun pengamalan saya membuat medical checkup untuk memastikan tahap kesihatan saya... adalah dimaklumkan paru-paru saya yang dulu mempunyai masaalah semput telah 100% bebas dari lendir serta penyakit keturunan seperti Kencing Manis ternyata tidak ada pada saya.Ingatlah sesungguhnya jika kita benar-benar Yakin terhadap produk HPA nescaya Kelebihan akan kita dapat untuk penyembuhan....Gempur Radix InsyaAllah...


Nama
MISALAWATI BINTI NAWAWI
Negeri
SARAWAK
Topik
Herba Tuju Angin & Kopi Radix - Killer Product..
Tarikh Di Hantar
2007-11-06 00:11:51
Email
anatawashieladesio@hotmail.com
Testimoni
SAYA MENGALAMI MASALAH ANGIN DALAM BADAN INI MENYEBABKAN SAYA SELALU LESU DAN LENGUH-LENGUH BADAN, SEJAK MENGAMAL KAN DUA PRODUK INI SELAMA SEMINGGU, SAYA RASA SEMAKIN SIHAT, BERTENAGA DAN EMOSI SAYA JUGA BERTAMBAH BAIK. SAYA SEKARANG TERUS MENGAMALKAN PRODUK-PRODUK HPA DAN MENGESYORKAN KEPADA TEMAN-TEMAN DAN SAUDARA MARA.. BAGI SAYA TIADA PRODUK LAIN YANG MEMBERIKAN KESAN PENYEMBUHAN DALAM TEMPOH MASA YANG SANGAT SINGKAT SEPERTI PRODUK INI.


Nama
FAUZIAH MAT NOOR
Negeri
KL
Topik
kurang darah
Tarikh Di Hantar
2007-10-29 21:10:55
Email
naclsukaiman2004@yahoo.com
Testimoni
anak saya yang pertama baru berusia 4 bulan. semasa mengandungkannya, darah saya berkurangan apabila usia kandungan meningkat. ini amat merisaukan saya kerana tumpah darah akan berlaku jika kurangnya darah dalam badan. pada bulan2 terakhir kandungan, saya telah mengamalkan HB dan spirulina di samping makanan2 yang dapat menambahkan darah seperti bayam merah, hati, ikan bilis, kerang dan sebagainya. alhamdulillah, darah saya bertambah dan selamat melahirkan anak yang sulung....syukur TUHAN kerana menemukan saya dengan HPA


Nama
H'ng Gaik Thiam
Negeri
Pulau Pinang
Topik
Tentang testimoni saya
Tarikh Di Hantar
2007-10-21 19:10:25
Email
hgt422007@hotmail.com
Testimoni
Selamat sejahtera, Pertama kali saya jadi ahli HPA ini pun disebabkan harga produk amat murah daripada produk lain, kerana produk HPA adalah produk (HALAL) di dalam dunia ini dan boleh dapat pendapatan sampingan contohnya kita pergi ke kedai runcit beli setin serbuk cokelat(jenama milo) amat terkenal sekali di Malaysia duit kita pergi begitu sahaja tak boleh kembali lagi kecuali serbuk cokelat itu sudah rosak dan buat aduan kepada KPDNHEP, tetapi dengan produk HPA beli barang dengan HPA syarikat sendiri boleh dapat point dan point itu boleh jadi sumber kewangan kita, contohnya harga pek mai secawan (kopi radix) amat murahkan sampai warung kedai kopi pun mampu nak beli kopi radix banding dengan produk lain pulak agak jauh begitu mahal, bagi kita pendapatan rendah manalah mampu nak beli dan tidak ketahui pulak adakah ia halal bagi kita. Bagi saya bukan tertumpu kepada kopi radix satu jenis sahaja ia bermacam-macam produk lain pun ada dan saya bersyukur kerana produk terbaru akan muncul tidak lama lagi seperti daging ayam original tanpa suntikan bahan kimia yang lama-kelamaan boleh membawa maut kepada manusia yang gemar makan ayam(maaf seluruh dunia kerana ayat terlalu kasar sangat) kerana saya ikut fakta. Sekarang saya hendak cerita tentang kesihatan saya, saya memang sihat tiada masalah tetapi saya hendak cuba satu benda yang boleh memafaat kepada kesihatan diri kita iaitu bekam. Bekam pun kawan yang ajak pergi jadi saya pun bekam juga keluarkan darah kotor memang darah saya kotor hitam pekat apatah lagi kata saya sihat sebenarnya saya ada penyakit di seluruh badan walaupun masa belum sampai lagi untuk dia meletup. Selepas siap bekam badan saya amat ringat dan pesan kawan saya lepas tiga jam baru boleh mandi dan esok bangun pagi minum secawan kopi radix campur dengan madu asli, lepas esok pagi saya pun menurut apa yang dia kata, lepas habis minum kopi radix campur dengan madu asli dekat-dekat 20 minit rasa badan saya amat segar dan sihat lebih sihat daripada selepas habis bekam, sungguh menakjubkan.


Nama
Saiful Sallehuddin
Negeri
Kedah
Topik
SAKIT PERUT
Tarikh Di Hantar
2007-10-07 00:10:03
Email
saiful_sbm@yahoo.com
Testimoni
Assalamualaikun... Baru-baru ni saya berbuka puasa di rumah mak saya...bila dah tiba masa tido, tiba-tiba mak saya mengadu sakit perut-memulas2 sgt... Saya pun beri herba HPA (Mengkudu, Mega 3, dan air suam yg dicampur madu) Alhamdulillah lepas 20minit sakitnya dah beransur pulih. Tak perlu lagi mkn pil 'chi kit teak aun' yang kita tak tau status halalnya. Gunalah HPA dan Sokonglah Produk Halal.


Nama
NOOR AZLAN SHAH B HAJA NAJIMUDEEN
Negeri
PULAU PINANG
Topik
GEMPUR RADIX
Tarikh Di Hantar
2007-09-29 14:09:54
Email
dj_acidcrew08@yahoo.com
Testimoni
MAI SECAWAN!!!....


Nama
Intan Zulaili Bt Yusof
Negeri
Perak
Topik
Kopi Radix dan set paramaria,HB,Mega-3 dan Herba Tuju Angin
Tarikh Di Hantar
2007-09-27 21:09:19
Email
zulizam@yahoo.com.my
Testimoni
Saya dan suami bekerja sendiri...menjalankan perniagaan sendiri...badan sentiasa lesu,lemah dan krg bertenaga...selepas mencuba kapi radix ternyata khasiatnya sungguh memberi kesan yg menakjubkan kpd kami...kami rasa lebih segar dan selama ini kami kelihatan bertambah berseri...sihat dan tiada langsung masalah pembuangan air besar...setelah itu saya mencuba paramaria,HB.Mega-3 dan Herba Tuju Angin...mmg ajaib...badan rasa begitu segar dan tiada lg masalah haid tidak teratur...smpai skrg di bulan puasa ini saya begitu cergas sehingga terlupa yg saya berpuasa...memang mengagumkan...cubalah bg sesiapa yg blum mencuba...pasti akan mersa perubahan...WASSALAM


Nama
M.AMAIR BIN M. ZAIN
Negeri
PERLIS
Topik
mai secawan
Tarikh Di Hantar
2007-09-19 21:09:34
Email
m.amair58@yahoo.com
Testimoni
Saya pernah membuat perjalanan jauh dari Kangar ke Skudai, Johor. Setibanya saya di Hentian Gurun saya pekena secawan RADIX. Apabila sampai di Johor, saya rasa hairan kerana saya masih lagi rasa segar dan sihat. Selesai pendaftaran anak saya di UTM Skudai, saya bersama keluarga ke Bandar Muazam Shah, Pahang, menziarahi keluarga disana. Tiada tanda-tanda keletihan. Sebelum balik ke Kangar, saya pekena lagi secawan RADIX di Bandar Muazam Shah, hinggalah sampai kerumah. Kagum saya dengan kehebatan RADIX, Sebelum ini jika saya berjalan jauh saya selalu minum kopi CNI, tapi ternyata RADIX lebih hebat. Tahniah kepada team promosi RADIX yang berjaya dengan iklan " mai secawan " yang berjaya menawan hati pengguna. Memang RADIX ternyata hebat dan mempengaruhi impak yang besar dalam dunia jualan langsung, sehingga ramai pengedar CNI mengeluh dengan prestasi jualan Kopi Ginseng Tongkat Ali mereka. Selepas hari itu saya terus yakin dengan RADIX.


Nama
wak
Negeri
SELANGOR
Topik
perut
Tarikh Di Hantar
2007-09-10 10:09:22
Email
waks76@yahoo.com
Testimoni
saya selalu merasa perut kurang selesa,macam dipenuhi angin kemudian asyik nak buang air besar lepas buang nak buang lagitapi yang keluar angin je.najis pulak tu keras(sembelit) luka pulak di bahagian dubur ,pinggang rasa sakit dan sakit dibahagian kanan bawah perut selepas buang air besar.saya bermohon dari pihak tuan utk mengesyorkan saya produk yang sesuai dgn penyakit saya ni.t.q.


Nama
aswanzie abbyd b zainal abidin
Negeri
kedah
Topik
sejak ari tu......
Tarikh Di Hantar
2007-09-08 22:09:22
Email
jimmy_fuad@yahoo.com.my
Testimoni
saya sebelum ini pernah mengambil banyak produk lain. dan yang paling baik pernah saya rasa ialah kopi CNI. memang sedap. x kira kemana saya pegi, kira kopi CNI la yang menjadi pilihan hati. tapi satu ari, kawan saya ni, sesaja syor kat saya minum kopi radix. tapi saya dah pesan kopi CNI, dia cakap batalkan je la yang saya order tu, tapi saya cakap malu la kan kalu kensel air yang saya dah order tu, so kawan saya ni punya la bermurah hati, dia tolong order kat saya, dan air saya tadi tak kensel pn, so saya kena la minum 2 2 skali. beberapa minit je lepas tu, air yang kami pesan pun sampai, so, saya minum jela air kopi CNI tu, tak lama lepas tu, air kopi radix pn sampai, saya pun aper lagi, sental la. ya Allah, punya la sedap, sampai kan saya kena order satu lagi. dan sejak ari..... bila nak minum jer, saya kena minum 3 gelas air. so,nkira air kopi radix ni, kira perintis la saya kena minum 3 gelas. ahakahakahak. so, aper lagi, minum la kopi radix. mai secawan


Nama
ZALEHA BINTI ABDULLAH
Negeri
TERENGGANU
Topik
Produk
Tarikh Di Hantar
2007-09-04 22:09:51
Email
haa_mz@hotmail.com
Testimoni
Saya telah mengalami pendarahan di awal kehamilan 4 minggu dan menyebabkan saya ditahan di wad selama seminggu. Sekembalinya dari hospital , saya masih lagi mengalami pendarahan yang agak serius.Saya bernekad untuk tidak pergi ke hospital dan mengambil alternatif menggunakan produk berasaskan herba .Saya bernasib baik kerana telah diperkenalkan produk hpa secara tidak langsung semasa menghantar ibu yang mengidap strok mendapatkan rawatan mengurut.Saya dicadangkan mengambil kopi radix , omega 3 , spirumadu, hb dan madu asli. Setelah mengamalkan produk tersebut selama 2 hari pendarahan yang saya alami berhenti dan saya berasa lebih sihat dan bersemangat hingga ke hari ini. Inilah yang dikatakan keajaiban perubatan alternatif berasaskan herba. Selain tiada kesan sampingan ianya memberikan kesihatan yang menyeluruh kepada pengamalnya ( dengan izin ALLAH).Doktor telah mengesahkan rahim dan kandungan saya sihat sepenuhnya dan boleh melakukan aktiviti harian seperti biasa.Terima Kasih HPA.. Semoga terus unggul dalam memacu pasaran ekonomi ummah di Malaysia dan global amnya.


Nama
Wan Zanariah Wan Salleh
Negeri
Terengganu
Topik
mengatasi masalah penyakit
Tarikh Di Hantar
2007-09-03 01:09:12
Email
wzanariah@udm.edu.my
Testimoni
Saya diperkenalkan produk hpa dalam 5 bulan dan kini menjadi ahli. Produk hpa hanya saya tekankan untuk mengatasi masalah penyakit diabetes saya, produknya iaitu plantisol dan mengkudu dan diikuti kopi radix. saya dapati tubuh saya sihat dan tidaklah letih disamping mata juga rasa terang dan saya juga sarankan pada kawan saya dan dia mula makan apa yang saya makan dan dia dapati juga matanya kini rasa terang semula (diabetes)


Nama
roslinda bt mohd yusof
Negeri
Selangor Darul Ehsan
Topik
Memang Mujarab
Tarikh Di Hantar
2007-08-22 01:08:52
Email
ros_linda81@yahoo.com
Testimoni
selama ini saya mengalami masaalah kembung perut,sembelit,badan terasa berat lemah dan wajah lesu..selepas mengambil pelawas,tuju angin Dan paramaria..Alhamdulillah badan saya terasa ringan,wajah berseri dan tiada lagi rungutan dari suami tentang layanan saya...


Nama
ABDUL RAZAK BIN MAT SHUKOR
Negeri
SELANGOR
Topik
MINYAK BUT-BUT SANGAT HEBAT
Tarikh Di Hantar
2007-08-15 03:08:41
Email
razaktn@yahoo.com
Testimoni
PADA SUATU HARI, KETIKA SAYA MENJALANKAN TUGAS BERAT IATU MENGANGKUT PASIR DGN MENGGUNAKAN KERETA SORONG. PASIR YG DIANGKUT SEBANYAK 3 TON LORI. PADA MALAM HARINYA SAYA TELAH MENDAPAT SAKIT DIBAHAGIAN TENGKUK DAN PINGGANG YANG TERUK. SELURUH BADAN SAYA MERASA SENGAL DAN SAKIT YG TERUK. ISTERI SAYA TELAH MENYAPU "MINYAK BUT-BUT" SEBANYAK 4 KALI SETIAP 2 JAM DIBAHAGIAN TENGKUK HINGGA KE PINGGANG. PADA KEESOKKAN HARIMYA SENGAL DAN SAKIT PINGGANG ITU TELAH HILANG. OLEH ITU SAYA DAPATI "MINYAK BUT BUT" INI AMAT LA BERKESAN UTUK SAKIT DAN SENGAL BADAN AKIBAT TERSELIUH ATAUPUN KERJA BERAT. [MINYAK BUT-BUT AJAIB KELUARAN HPA INDUSTRI]......CUBA JGN TAK CUBA


Nama
Norliza Mahiddin
Negeri
Perak
Topik
Penawar Sembelit
Tarikh Di Hantar
2007-08-13 22:08:24
Email
lyza@smkpanglima.com/portal
Testimoni
Semenjak saya mengamalkan minuman kopi radix setahun yang lalu, saya dapat rasakan sembelit yang saya alami hilang. Alhamdulillah, kini saya rasa segar, ringan dan tak sembelit lagi.

sumber: http://salamhpa.blogspot.com/2009/07/testimonial-pengguna.html

No comments:

Post a Comment